|
Centralki
Specjalizujemy się w instalacji i konfiguracji central telefonicznych zarówno analogowych jak i cyfrowych -ISDN.
Nasza oferta skierowana jest do wszystkich podmiotów gospodarczych, począwszy od małych kilkuosobowych firm, a skończywszy na instytucjach zatrudniających kilkuset pracowników .
Korzystając z możliwości komunikacji modemowej z zainstalowanymi centralami oferujemy usługę polegającą na zdalnym zarządzaniu systemem.
Dzięki takiemu rozwiązaniu koszty związane ze zmianą parametrów lub konfiguracji centrali ulegają znacznemu zmniejszeniu. Z uwagi na brak konieczności dojazdu programisty do siedziby klienta, usługa taka może być wykonana niezwłocznie po otrzymaniu polecenia.
Obsługa zdalna umożliwia również wykonanie diagnostyki systemu w przypadkach zaistnienia drobnych usterek budzących niepokój użytkowników centrali.
Usługę polecamy szczególnie firmom posiadającym zainstalowane centrale w miejscach znacznie oddalonych od siedzib kompetentnych serwisów instalacyjnych.
Firmy posiadające wiele oddziałów na terenie kraju ponoszą często znaczące koszty w związku z koniecznością komunikacji wewnętrznej ( między centralą firmy a oddziałami ).
W większości przypadków racjonalnym rozwiązaniem problemu staje się połączenie wszystkich central w jeden system telekomunikacyjny z zachowaniem jednolitego planu numeracyjnego dla całej firmy. Wybór sposobu wykonania takiego połączenia wymaga przeprowadzenia odpowiedniej analizy kosztowej tak, aby zastosowana technologia maksymalnie obniżyła bieżące koszty komunikacji wewnętrz firmy.
Stosowane obecnie rozwiązania sieciowania central wykorzystują łącza dzierżawione, zestawione pomiędzy lokalizacjami oraz coraz częściej, technologię VoIP (Voice over IP).
Firma nasza nie tylko wdraża nowe systemy, również prowadzi nadzór nad istniejącymi strukturami, proponując nowe rozwiązania technologiczne na bazie już istniejących.
Bramki GSM
Oferujemy państwu jako dodatek do państwa centrali telefonicznej bramkę GSM.
Bramka GSM, to obniżenie kosztów sięgające nawet 60% uzyskane poprzez ominięcie operatora stacjonarnego i skierowanie ruchu wychodzącego bezpośrednio do operatora GSM. Użytkownicy nowoczesnych central abonenckich wyposażonych w system ARS (LCR) mogą automatycznie przekierować wszystkie połączenia wychodzące do telefonii komórkowej poprzez bramkę GSM. Wykorzystuje się tutaj funkcję centrali zwaną routingiem, która optymalizuje wykorzystanie łączy zewnętrznych poprzez wymuszanie odpowiedniego połączenia. W przypadku, kiedy centrala abonencka nie posiada funkcji ARS, abonent musi samodzielnie decydować o drodze realizowanego połączenia poprzez wybór odpowiedniego prefiksu (wcześniej zaprogramowanego w centrali).
Proponujemy państwu montaż i konfiguracje bramki GSM.
Interfejs GSM został zaprojektowany z myślą by umożliwić klientowi szybki, niezawodny oraz tani sposób komunikacji wykorzystujący szeroko rozbudowaną i rozrastającą się każdego dnia sieć komórkową GSM, oferując klientom stały dostęp do usług transmisji głosu i danych
Interfejs GSM wykorzystywany może być do pracy z istniejącymi standardowymi telefonami analogowymi, centralami abonenckimi PBX oraz automatami wrzutowymi. Urządzenie pozwala przy niewielkich nakładach finansowych, wygenerować maksymalne oszczędności oraz zapewnić szybkie realizowanie połączeń z siecią GSM
Interfejs GSM w konfiguracji z centralą zakładową PBX jako propozycja dodatkowych profitów w nowym przedsięwzięciu handlowym:
- Rozbudowa zakładowej sieci telekomunikacyjnej o dodatkowe linie,
- Kierowanie ruchu bezpośrednio do operatora GSM,
- Oszczędności w połączeniach wewnątrz biznes grupy (VPN),
- Połączenie usług oferowanych przez operatorów GSM z centralą zakładową,
- Dostępność usług transmisji danych i przesyłania faksów,
Bramki VOIP
Technologia Voice over IP to nowatorskie rozwiązania dla telekomunikacji, mające zapewniać nie tylko obniżanie kosztów połączeń zwłaszcza daleko-dystansowych), ale również zwiększył wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych, rozszerzył ich zakres oraz konwergencję. Publiczna sieć telefonii stacjonarnej jeszcze do niedawna pozostawała jedynym powszechnym medium transmisji głosu. Jej działanie oparte na komutacji kanałów zapewniało połączenia telefoniczne określonej jakości, o stałych parametrach , ale i wysokiej cenie. Upowszechnienie się dostępu do Internetu, a co za tym idzie połączeń opartych na transmisji pakietowej IP oraz zwiększenie przepustowości sieci doprowadziły do rozpoczęcia prac nad szerszym wykorzystaniem możliwości sieci IP. Pierwszą rozmowę głosową przesyłaną siecią IP zrealizowano w 1995 roku. Od roku 2006 większość nowo instalowanych abonenckich rozwiązań telekomunikacyjnych opiera się na Voice Over IP.
Jednym z podstawowych rozwiązań jest wprowadzanie technologii VoIP za pomocą bram IP (Gateway). Sygnał z telefonu analogowego zamieniany jest na datagramy IP i przesyłany siecią globalną w postaci pakietów (sieć danych). Po stronie odbiorczej brama zamienia datagramy na sygnał analogowy przekazywany do klasycznego telefonu. Takie proste rozwiązanie można łatwo zbudować w oparciu o technikę Peer to Peer.
Nasza firma oferuje państwu rozwiązania oparte o platformę Asterisk [www.asterisk.org] realizowaną na serwerach SUN Fire jak również dedykowane bramki i samodzielne telefony IP
Z telefonu VoIP może skorzystać praktycznie każdy, kto posiada stały dostęp do Internetu (łącze o przepustowości minimum 128 kbit/s, interfejs typu ethernet). Montaż może być wykonywany samodzielnie - do uruchomienia telefonu wystarczy podłączenie interfejsu sieciowego ethernet do odpowiedniego gniazda w aparacie i włączenie zasilacza (dostarczany w komplecie z telefonem) do gniazda ściennego. Logowanie telefonu do sieci odbywa się automatycznie i po kilkudziesięciu sekundach telefon VoIP jest gotowy do użycia.
Podłączenie telefonu VoIP do sieci nie ogranicza dostępu do Internetu. Użytkownik może jednocześnie realizować połączenie telefoniczne jak i korzystać z zasobów sieci bez żadnych zakłóceń.
Sieci miejscowe
Wykonujemy sieci miejscowe w oparciu o podbudowę słupową, kanalizacje teletechniczne, bądź bezpośrednio układamy kable w ziemi przy zastosowaniu folii ostrzegawczej.
podbudowa słupowa
Wykonujemy sieci telekomunikacyjne o podbudowie słupowej z slupów drewnianych (w szczudle i bez) oraz betonowych. Zapewniamy profesjonalne wykonanie uziemienia słupów posiadających zakończenia kablowe. Do budowy telekomunikacyjnych linii kablowych nadziemnych korzystamy z materiałów firmy MALICO, międzyjnymi z:
uchwytów odciągowych i zawiesi,
akcesorii słupowych,
narzędzi do układania i napinania,
akcesorii do odprowadzeń abonenckich.
Posiadamy duże doświadczenie w budowie takich linii.
kanalizacja teletechniczna
Wykonujemy kanalizację teletechniczną jedno i wielo otworową. Stawiamy studnie kablowe z gotowych elementów (SKR-1, SKR-2, SK-6 oraz inne popularne), jak również murujemy studnie o nietypowych wymiarach. Studnia z gotowych elementów standardowo w wyposażeniu posiada ramę i pokrywy lekką lub ciężką, oraz rury wsporcze. Studnia po postawieniu jest wyprawiana a rama konserwowana lakierem asfaltowym (bitumicznym) do rur wsporczych mocowane są łapy w celu wygodnego ułożenia kabli. Kanalizacja wykonywana jest z rur PCV bądź HDPE o średnicy 100mm. Dodatkowym zabezpieczeniem przed ingerencją osób trzecich i kradzieżami jest montaż dodatkowej pokrywy. Jest to płyta stalowa zamykająca właz studni kablowej, zainstalowana pod istniejącą pokrywą zewnętrzną. Pokrywy pasują do wszystkich znormalizowanych studni kablowych dopuszczonych do eksploatacji w polskiej telekomunikacji. Istnieje możliwość regulacji szerokości pokryw w przypadku montażu w studniach odbiegających od ustalonych norm. Pokrywy firmy PIOCH posiadają układ zasuwowo - ryglowy zamykany zamkiem systemowym lub klódką.
uzupełnieniem kanalizacji są szafy i słupki kablowe.
Szafy kablowe przeznaczone są do instalowania zespołów łączówkowych i głowic kablowych. Wykonane są z blachy aluminiowej, zabezpieczonej warstwami ochronnymi, lub tworzywa. Są odporne na działanie promieni słonecznych i zanieczyszczenia środowiskowe, na działanie ognia i udary mechaniczne. Konstrukcje szaf umożliwiają ich montaż lub demontaż poprzez zakładanie lub zdejmowanie obudowy, co umożliwia swobodny dostęp do ich wnętrza. Konstrukcje wsporcze - stelaże, pozwalają na bezkolizyjne podłączenie zespołów łączówkowych i głowic kablowych.
Słupki kablowe są urządzeniami rozdzielczymi służącymi do połączenia kabla z siecią abonencką. Wyposażone w odpowiednie prowadzenie dla kabli magistralnych i rozdzielczych kanałowych, ziemnych i nadziemnych mogą być połączone ze studnią kablową. Wykonane z tworzywa są odporne na czynniki atmosferyczne i działanie ognia. Stelaże umożliwiają montaż głowic kablowych śrubowych lub zespołów z łączówkami szczelinowymi uszczelnionymi. Słupki wykorzystywane są nie tylko w telekomunikacji lecz również w sieciach telewizji kablowej dla połączeń kabli światłowodowych. Stabilna podstawa i odpowiednie zabezpieczenie pozwalają na ich montaż na otwartej przestrzeni i w płytach chodnikowych
Zależnie od zastosowanej metody budowy sieci stosujemy różne kable i osłony złączy. Na przykład przy budowie sieci o podbudowie słupowej stosujemy wyłącznie kable ze stalową linką samonośną.
Wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej naszych pracowników pozwala zapewnić państwu usługi na najwyższym poziomie za rozsądne pieniądze.
Instalacje abonenckie
Wykonujemy instalacje abonenckie od słupka kablowego do budynku jak i wewnątrz budynków.
Instalacje do budynków wykonywane są kablem XzTKMXpw ułożonym bezpośrednio w ziemi pod folią ostrzegawczą, bądź w rurce HDPE.
Łączenie instalacji zewnętrznej z wewnętrzną wykonywane jest łącznikami ETON-28 w puszce hermetycznej na zewnątrz, bądź wewnątrz budynku.
Instalacje wewnątrz budynków wykonywane są kablami typu YTKSY. W zależności od zapotrzebowania mocujemy kable różnymi metodami, tj. kleimy na gorąco, przybijamy trzymakami bądź układamy w korytach kablowych firmy LEGRAND lub POLAM
|
|